Semoga perkongsian di dalam blog ini memberi manfaat kepada yang membaca. Salam perkenalan untuk semua :)
RSS

Pages

Memori Indah

Blog yang bersawang ini terasa ingin diisi setelah blog baru mengalami masalah teknikal.

Gelaran baruku KJ, semakin tidak kedengaran digegendang telingaku ini. Rindunya pada adik2 kampus. namun aku gagahkan jua diri ini untuk melangkah keluar dunia mahasiswa untuk melalui pengembaraan yang baru.

Dunia luar penuh mencabar. segalanya perlu difikirkan sendiri. halatuju perjalanan hari2. dmana destiniasi ini masih belum pasti lagi. namun aku masih terus mencari jika ada rezekiku disini.

memori indah di alam kampus ku imbas kembali tika memngemas almari yg ku tinggalkan lama. kenangan dalam pelbagai betuk menyebabkan aku sayang untuk membuangnya walaupun sekeping bookmark kecil. namun segalanya aku buang..jauh dari mata dan hati..untuk kurangkan kerinduan ini.

tapi Allah lebih mengetahui. banyak lagi cara melepaskan rinduku pada sahabat2. teknologi yg diciptakan barat masih boleh digunakan untuk kebaikan.

Ya Allah, kuatkanlah semangatku untuk meneruskan destinasi menuju keredhaan Ilahi. semoga aku dapat terus istiqamah dalam agamaNya.


0 comments: